Základy baťovského marketingu

Obsah:

  • Co je to marketing a co určitě marketing není?
    - schéma nákupního chování zákazníka, potřeba a užitek, rozdíl mezi „potřebuji" a „chci"
  • Kopete za správný tým a na správném hřišti?
    - volba tržního segmentu, cílová skupina a její parametry, průzkum trhu
  • Jaké marketingové „zbraně" máte k dispozici?
    marketingový mix - výrobek, cena, komunikace, distribuce
    a) výrobek - parametry výrobku, životní cyklus výrobku, matice výrobkového portfolia (BCG)
    b) cena - stanovení ceny, cena z pohledu zákazníka/výrobce
    c) komunikace - prezentace firmy - poslání, vize a strategie - prezentace výrobku - komunikační strategie, tvorba reklamy
    d) distribuce - hlavní úkoly distribuce, volba prodejního kanálu, poprodejní servis
  • Prodává se dobré zboží opravdu samo?
    budování značky, identifikace zákazníka s výrobkem
  • Kdo další vám do toho bude mluvit?
    a) konkurence - stanovení konkurenční výhody, SWOT analýza
    b) dodavatelé - budování hodnotového toku pro zákazníka

Cena kurzu: 3 400 Kč plus DPH

Délka kurzu: 1 den školení, od 9 do 17 hodin

Termíny konání: 21. 4. 2016, 17. 5. 2016, 10. 10. 2016, 28. 11. 2016

Objednávka - prosím registrujte se včas, počet míst v kurzu je omezený

Dana Fridrichová
Education Coordinator
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 326 999 163
mobil: +420 721 713 733

CMC Graduate School of Business o.p.s

náměstí 5. května 2, 250 88, Čelákovice
tel.: +420 326 999 111
email: cmc@cmc.cz

Příhlášení k odběru newsletteru