Úspěšné vedení e-shopu

Obsah:

  • Ekonomický model e-shopu
  • Zdroje finančních/nefinančních dat (datová základna) - vstupy
  • Definice sledovaných parametrů a klíčových ukazatelů (KPIs) - výstupy
  • Analýza tržeb a nákladů
  • Analýza návštěvnosti, konverze a průchodnosti webu
  • Cenotvorba a cenová strategie
  • Hodnocení návratnosti investic do marketingových aktivit
  • Finanční plán a plánovací proces

Cena kurzu: 2 900 Kč plus DPH

Délka kurzu: 1 den školení, od 9 do 17 hodin

Termíny konání: 26. 4. 2016, 17. 10. 2016, 10. 11. 2016, 28. 11. 2016

Objednávka - prosím registrujte se včas, počet míst v kurzu je omezený

Dana Fridrichová
Education Coordinator
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 326 999 163
mobil: +420 721 713 733

CMC Graduate School of Business o.p.s

náměstí 5. května 2, 250 88, Čelákovice
tel.: +420 326 999 111
email: cmc@cmc.cz

Příhlášení k odběru newsletteru