Firemní časopis a on-line newsletter

Obsah:

  • Klíčové znalosti ve vedení a řízení firemního časopisu
  • Návaznost na corporate identity – jednotný visuální styl
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní
  • Jak dosáhnout pestrost žurnalistického projevu - publicistické, umělecké žánry
  • Zpráva jako začátek praxe / kdo, co, kdy, kde, jak a proč / - praktické cvičení, sestavení textu z připravených pasáží
  • Rozhovor jako nejpoužívanější interaktivní forma nejen v žurnalistice
  • Nácvik psaní konkrétních textů a výběr obrazové přílohy
  • Dobrý titulek je uměním – jak zaujmout
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
  • Titulní stránka – proč ji řešit
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
  • Specifika šíření periodik v on-line světě – práce s databází
  • Proč jsou zásadní tiskové zprávy  - role PR
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Firemní/obecní noviny či periodikum - závěrečné praktické cvičení: editorská tvorba vlastní stránky časopisu

Cena kurzu: 6 900 Kč plus DPH

Délka kurzu: 2 dny školení, vždy od 9 do 17 hodin

Termíny konání: 3.–4. 10. 2016

Objednávka - prosím registrujte se včas, počet míst v kurzu je omezený

Dana Fridrichová
Education Coordinator
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 326 999 163
mobil: +420 721 713 733

CMC Graduate School of Business o.p.s

náměstí 5. května 2, 250 88, Čelákovice
tel.: +420 326 999 111
email: cmc@cmc.cz

Příhlášení k odběru newsletteru