Interní a externí HR marketing

Obsah:

  • Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
  • Chování uchazeče – Internet, kde a jak hledá uchazeč práci
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web
  • Sekce „Kariéra“ na webu – jak vytvářet obsah
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
  • Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook a YouTube
  • Shrnutí a závěr – stanovení individuálních akčních plánů

Cena kurzu: 6 900 Kč plus DPH

Délka kurzu: 2 dny školení, vždy od 9 do 17 hodin

Termíny konání: 23.–24. 5. 2016, 20.–21. 6. 2016, 15.–16. 8. 2016, 19.–20. 9. 2016, 14.–15. 11. 2016, 5.–6. 12. 2016

Objednávka - prosím registrujte se včas, počet míst v kurzu je omezený

Dana Fridrichová
Education Coordinator

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 326 999 163
mobil: +420 721 713 733

CMC Graduate School of Business o.p.s

náměstí 5. května 2, 250 88, Čelákovice
tel.: +420 326 999 111
email: cmc@cmc.cz

Příhlášení k odběru newsletteru