Brand management a nové trendy

Obsah:

  • Procesy - klíč k úspěchu
  • “Čas jsou peníze” - jak hlídat dodržování termínů - návaznost na projektové řízení
  • Co to je tzv. klientský brief
  • Marketingová strategie - co obsahuje
  • SWOT analysa z pohledu zaměstnance i z pohledu zákazníka
  • Top 100 nejhodnotnějších značek na světě - čím se inspirovat
  • Marketingový mix - nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Jak sjednotit marketingový mix
  • Typologie zákazníků
  • Průzkum se vyplatí - důvody spokojenosti zákazníka
  • Analysa trhu a znalost konkurence
  • Jak hledat příčiny spokojenosti a nespokojenosti zákazníka
  • Nákupní proces zákazníka
  • Proč je důležitý obsah: Content marketing
  • Komunikační strategie - co vše musí obsahovat z pohledu praxe
  • Integrovaná marketingová komunikace značky
  • Nejčastější chyby v komunikaci značky
  • Co znamená direct marketing a CRM - co to přinese v praxi
  • Reklamní tvorba a efektivita
  • Identita značky - podmínka úspěchu
  • Tajemství image značky
  • Jak dosáhnout unikátní komunikace, kterou se odliší od konkurence
  • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
  • Jak se vyznat v komunikačních agenturách

Cena kurzu: 6 900 Kč plus DPH

Délka kurzu: 2 dny školení, vždy od 9 do 17 hodin

Termín konání: 19.–20. 12. 2016

Objednávka - prosím registrujte se včas, počet míst v kurzu je omezený

Dana Fridrichová
Education Coordinator
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 326 999 163
mobil: +420 721 713 733

Digitální komunikace a tvorba webu

CMC Graduate School of Business o.p.s

náměstí 5. května 2, 250 88, Čelákovice
tel.: +420 326 999 111
email: cmc@cmc.cz

Příhlášení k odběru newsletteru